Nieuwsbrief Bekijk de webversie
nieuwsbrief

UITNODIGING TWEEDE JAARVERGADERING

Geachte leden,
Graag nodigen wij u uit voor de tweede jaarvergadering op donderdag 25 april 2024 in de heemkamer Pastoor van Leeuwenstraat 23, 5701 JS Helmond. Aanvang 14.00 uur.

statuten

1.Opening en welkom.
2.Notulen jaarvergadering 4 april 2023. Zie bijlage.
3.Jaarverslag 2023.
4.Financieel overzicht 2023 en begroting 2024.
5a.Verslag kascommissie door Ton Pijnenburg en Henk van Dijk.
5b.Benoeming nieuwe leden kascommissie.
6.Bestuur mutaties. Penningmeester Frans ’t Sas is aftredend en niet herkiesbaar. Het bestuur stelt Karel Spee voor als nieuwe penningmeester. Ook is bestuurslid Thea van Stokkum aftredend en niet herkiesbaar. Kandidaten voor de functie van bestuurslid kunnen zich aanmelden vóór 15 maart bij de secretaris via info@heemkundekringhelmont.nl of tel.nr. 0492-474745.
7.Verslag werkgroepen. Werkgroepen die verslag willen doen van hun activiteiten of die andere zaken aan de vergadering willen voorleggen worden hiertoe in de gelegenheid gesteld.
8.Wijziging statuten in het kader van de Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen. Zie bijlage.
9.Vooruitblik 2024
10.Rondvraag en sluiting.

U kunt via www.heemkundekringhelmont.nl de bijlagen inzien, kiest u dan in de keuzebalk “over ons – organisatie – documenten”.
Na afloop van de vergadering worden er oude filmpjes vertoond waarna u wordt uitgenodigd voor een hapje en drankje.

Heemkundekring Helmont
Pastoor van Leeuwenstraat 23